Menu
Reklama všude, kam se podívám
Každý produkt potřebuje reklamu, v dobách dobrých i těch zlých. Aby reklama mohla fungovat, musí být vidět. A musí být vidět ve správném světle a na správném místě. Proto nás obklopuje tolik billboardů, nabídkových letáků a mnoho dalších reklamních "vychytávek". Reklama není nic jiného než jeden z mnoha druhů boje mezi jednotlivými firmami nebo řetězci supermarketů. Čím zajímavější reklama, tím více potenciálních zákazníků, čím více zákazníků, tím více peněz. A čím více peněz, tím větší sláva... A větší sláva znamená vítězství!
Kamkoli přijdeme, kamkoli se podíváme, všude na nás kouká REKLAMA. Chceme-li se najíst, na stolech v restauracích stojí mnoho různě tvarovaných poutačů na rozličné nápoje, které si můžete v daném podniku objednat. Budeme-li se chtít přepravit městskou hromadnou dopravou z jednoho místa na druhé, opět budeme vystaveni přívalu reklamy, která nás tentokrát upoutá už před nástupem do autobusu, jelikož autobus se v dnešní době stal rovněž jakýmsi pojízdným billboardem. Tím to však v městské hromadné dopravě nekončí. Při samotném nástupu do dopravního prostředku vás reklama chytne doslova sama za ruku, jelikož reklamní agentura umísťuje svou reklamu i na madla. Vždyť za madlo se chytne tolik lidí... A právě toho se dnes snaží reklamní agentury dokonale využít. Příkladem může být reklama se skvěle vystihujícím názvem "Nikdy nevíte, kdo se chytne...", varující na výskyt žloutenky a dalších infekčních chorob. Když pak celí vyklepaní spěcháte k doktorovi na odběr krve, abyste se ujistili, že jste v MHD opravdu nic nechytli, sednete si do čekárny a čekáte, až sestra svým líbezným hláskem zavolá "Další!", objeví se REKLAMA opět. Tentokrát v podobě plakátů, kterými je polepená celá čekárna. V lepších čekárnách vás pro jistotu zaplaví reklama ještě z televize. Jelikož se nacházíte ve zdravotnickém zařízení, bylo by hloupé, aby tam propagovali něco jiného než zdravotnické potřeby, čajíčky, mastičky a všelijaké jiné "účinné" léky. Když už se dostanete domů, najedení a přesvědčení o tom, že jste zcela zdravotně v pořádku, čekali byste, že jste konečně unikli všem těm reklamám. Jakmile se však obeznámíte s tím, co bylo ve vaší poštovní schránce, je vám jasné, že jste reklamě přeci jen neutekli. Reklamní letáky upozorňující na slevy v Tescu nebo reklamy konkurenčních obchodů jsou toho jasným důkazem. Ale pozor! Pokud snad doufáte, že to dnes bylo naposledy, co jste se s reklamou setkali, velice se mýlíte. Po usednutí do vašeho milovaného křesla se šálkem kávy celí natěšení zapnete svou televizi... A REKLAMA! Raději se proto odeberete do své postele a doufáte, že reklama se vám jednou nedostane i do snů.
Chcete mi snad stále tvrdit, že reklama není všude, kam se podívám?
Zdroj: Terkulí, 13.12.2009
Diskuse ke slohové práci
Reklama všude, kam se podívám
Aktuální pořadí soutěže
- Jana Lotus (1,5)
- Grully (1,5)
Štítky
peršané výhody a nevýhody Vklady barry adaptační+kurz mistr hanuš midnight sun koza pieta expedice mars sto roků Blatn ocelové jeskyně nacionalismus Bajky velkých wilhelm komu zvoní karel svoboda hanba Jindřich IV. Výstup management Šuani macourek Petrarca zpěvník serafína moucha a mravenec dobrý voják švejk nový román Playstation
Doporučujeme
Server info
Počítadlo: 707 931 720
Odezva: 0.02 s
Vykonaných SQL dotazů: 3
Návštěvnost: TOPlist.cz - školství › Český-jazyk.cz
© 2003-2024 Český-jazyk.cz - program a správa obsahu: Ing. Tomáš Souček, design: Aria-studio.cz Autoři stránek Český-jazyk.cz nezodpovídají za správnost obsahu zde uveřejněných materiálů! Práva na jednotlivé příspěvky vlastní provozovatel serveru Český-jazyk.cz! Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.
Mapy webu Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé Důležité informace Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti - Nastavení soukromí