Menu
Jaká bych byla učitelka? (2)
Začněme ale tím, co vlastně vede člověka k tomu, aby se stal tím všemi mladými nenáviděným člověkem? Pravděpodobně to nebude to, že by se chtěl někdo pomstít. Proč tedy chce někdo způsobovat desítkám žáků ony deprese z ranního vstávání a špatných známek, "zabíjet" jejich čas a děsit je zkoušením? Říká se, že za mnoha špatnými věcmi lze najít dobrý úmysl. Za povoláním učitelky by tedy mohl být záměr někoho přiučit věcem, které se jim budou hodit.
Vždyť téměř všichni dospělí vzpomínají na školní léta jako na nejkrásnější dobu jejich života. Například moji rodiče tvrdí, že kdyby mohli, chodili by do školy místo do práce.
Stále ale nevím, jestli bych si raději vychutnávala pětky z písemek a zkoušení, nebo dávala jednu jedničku za druhou a byla ráda, že nedělám nikomu mnoho problémů a starostí. Moc rád bych si vychutnala ony smutné obličeje těch, které bych "obdarovala" nějakou špatnou známkou, ale když se podívám do svého studentského průkazu, hned si vybavím, co budu muset dělat, abych měla na vysvědčení vyznamenání a hned mě to přejde. Ta pomsta určitě má něco do sebe, ale nerada bych znepříjemňoval život tolika lidem stejně tak, jak to dělají někteří mně.
Zlatá střední cesta - tu zvolila většina našich vyučujících a já bych je následovala. Asi bych se stala takovou tou průměrnou učitelkou, která občas zpestří hodinu nějakým výrokem, aby měli žáci na co vzpomínat, ale abych je i naučila věcem, které budou možná potřebovat a tím jim v životě pomoci.
Zdroj: Kačenka, 09.06.2006
Diskuse ke slohové práci
Jaká bych byla učitelka? (2)
Aktuální pořadí soutěže
- Grully (3,5)
- Jana Lotus (2,5)
Štítky
akela Hluk a vřava ráno na pobřeží svatojánské samuel beckett krakonoš mýtus o sisyfovi kluci darebáci a pes Sumerská literatura židovské pověsti pořekadlo rodinné dědictví truchlivý bůh terminologie Karlštejně co bych dělal plzeň hitchcock tokyo noční hlídka alexandr dumas tesák doyle hromadná popis knihy humoreska halloween dale carnegie sofie železná košile
Doporučujeme
Server info
Počítadlo: 708 553 986
Odezva: 0.02 s
Vykonaných SQL dotazů: 3
Návštěvnost: TOPlist.cz - školství › Český-jazyk.cz
© 2003-2024 Český-jazyk.cz - program a správa obsahu: Ing. Tomáš Souček, design: Aria-studio.cz Autoři stránek Český-jazyk.cz nezodpovídají za správnost obsahu zde uveřejněných materiálů! Práva na jednotlivé příspěvky vlastní provozovatel serveru Český-jazyk.cz! Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.
Mapy webu Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé Důležité informace Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti - Nastavení soukromí