ČESKÝ JAZYK Literatura aneb studentský underground - čtenářský deník, životopisy, čítanka, slohové práce, slovníček pojmů - www.cesky-jazyk.czwww.cjl.cz | www.literka.cz Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.



Menu

   
­­­­
Hodnocení práce slohovky

Aktuální známka: 2.88
Hodnoceno: 41x Prosím, ohodnoť práci

Jaká bych byla učitelka? (3)

Jaká bych vlastně byla učitelka? Už jsem se nad tím zkoušela několikrát zamyslet, protože už od třetí třídy se chci jednou stát pedagogem. Existuje několik druhů vyučujících - a) hodní, b) budící respekt, přitom se dokážou smát a spestřit nějak hodinu, c) přísní, kteří rádi rozdávají špatné známky.
O sobě zatím nemůžu říct, která z těchto možností se ke mně bude nejvíce hodit. Tohle totiž člověk nemůže posoudit sám. Každý žák si na učitele udělá vlastní názor sám. Co ale vím určitě, že se nevydám třetí cestou, jelikož nedokáži někomu nadávat a rozdávat nepříjemné známky. Vždycky bych se snažila o to, abych z výsledků mých studentů měla radost nejen já, ale i oni. Pokusila bych se žákům hodinu oživit a nezatěžovala bych je nadměrným množstvím domácích úkolů, písemek ani samostatných prací, protože dostávají úkoly i z jiných předmětů a musí se učit na všechny ty desetiminutovky a zkoušení. Průměrný učitel by měl být pozorný a ohleduplný, ale zase musí něco naučit. Velmi důležité také je, aby ostatní pochopili, co jim učitel vykládá. Takže mi nezbývá nic jiného než čekat, jestli zvládnu maturitu a poté udělám přijímačky na nějakou tu pedagogickou fakultu. Říká se: "Kdo neumí, učí". Ale myslím si, že to nemůže být pravda, protože učí spousta chytrých lidí.

Vytisknout (Ctrl+P) Stáhnout v PDF

Vložené:

­­­­

Diskuse ke slohové práci
Jaká bych byla učitelka? (3)







Mapy webu Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé Důležité informace Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti - Nastavení soukromí


Ověřovací kód Opište kód z obrázku (jiný kód ↑)