ČESKÝ JAZYK Literatura aneb studentský underground - čtenářský deník, životopisy, čítanka, slohové práce, slovníček pojmů - www.cesky-jazyk.czwww.cjl.cz | www.literka.cz Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.



Menu

­­­­
Hodnocení práce slohovky

Aktuální známka: 2.27
Hodnoceno: 48x Prosím, ohodnoť práci

Proč nemám svému spolužákovi vypínat počítač při vyučovací hodině?

Když se zamyslím nad touto úvahou, napadají mě velice zajímavé důvody.

Jednoho dne, bylo to v pondělí 7.4.2008, jsem svému spolužákovi vypnula při vyučovací hodině informační technologie počítač... Pan profesor mě přistihl při činu a tudíž jsem dostala velice krutý trest. Musím napsat slohovou práci ve stylu úvahy o tom, proč nemám tento čin dělat.

První následek mého činu. Lukáš je přerušen od výuky, jelikož musí počítač znovu nastartovat... Tudíž se mu všecky úkoly, co měl udělat, vymažou a musí začít s prací znovu, tím pádem ho to zdrží. Protože všichni spolužáci mají práci rozdělanou, musí ji dodělávat doma.

Druhý důsledek. Žák, který se stal objetí, zdržuje vyučovací hodinu, poněvadž musí čekat, než se počítač znovu načte... Až poté může znovu začít se svojí prací od začátku.

Za třetí. Žák je uražen na svého spolužáka, který se mu odvážil vyhodit počítač ze sítě. Není s nim skoro žádná řeč, je vyprovokován a odmítá se s kýmkoliv bavit...

Čtvrtý následek vypnutí spolužákova počítače. Pan profesor je rozčílen a zdržen svými nevhodně se chovajícími žáky... Musí přerušit výuku a pokárat žáka, který všechno zavinil. Deset minut uvažuje nad tím, jakým způsobem svého neposlušného žáka potrestá. Když má trest dobře vymyšlený, vysvětlí ho žákovi, což trvá dalších 10 minut, než to dotyčný žák pochopí. Teprve poté může pokračovat ve výuce svých žáků.

Pátý důsledek. Ostatní žáci jsou připraveni o nové vědomosti, které se mohli naučit mezi tím, co se tento špatný skutek odehrál... Jsou zklamáni a snaží se panu profesorovi naznačit, že chtějí pokračovat dále, ať žáka potrestá o přestávce.

Za šesté. Onen žák, jenž čin spáchal, má černé svědomí, je smutný a mrzutý... V tomto případě se musí svému spolužákovi a profesorovi omluvit a například ho potěšit třeba tím, že jej po škole pozve na jednoho malého panáčka, který poslouží jako bonus k usmíření...

Sedmý následek. Jakmile ho žák, v tomto případě "já", překvapí takovou nabídkou a druhý žák v žádném případě neodmítne, v tu danou chvíli si člověk uvědomí, že tento čin neměl v žádném případě podnikat, jelikož naštval nejenom pana profesora, ale i své další milé spolužáky a hlavně kamaráda, s nímž třeba již nějakou dobu sedí v jedné lavici... Přišla jsem rovněž o peníze, za které jsem koupila panáky. A jako by to nevadilo, tak jsem ještě k tomu všemu dostala za trest naspat tuto slohovou práci, která má být dlouhá asi na jednu stránku A4.

Za osmé. Velice se omlouvám, ale myslím si, že jsem všecky důvody vypsala a na žádný nezapomněla...

Všem svým kamarádům, přátelům či spolužákům upřímně radím, aby se nikdy v životě takových zbytečných a nerozumných činů nedopouštěli, poněvadž to stojí akorát tak za "velký prd"... A to vím z vlastní zkušenosti...

Vytisknout (Ctrl+P) Stáhnout v PDF

Zdroj: ,

   
­­­­

Diskuse ke slohové práci
Proč nemám svému spolužákovi vypínat počítač při vyučovací hodině?







Mapy webu Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé Důležité informace Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti - Nastavení soukromí


Ověřovací kód Opište kód z obrázku (jiný kód ↑)