ČESKÝ JAZYK Literatura aneb studentský underground - čtenářský deník, životopisy, čítanka, slohové práce, slovníček pojmů - www.cesky-jazyk.czwww.cjl.cz | www.literka.cz Publikování nebo další veřejné šíření obsahu serveru Český-jazyk.cz je bez písemného souhlasu provozovatele výslovně zakázáno! Užití výhradně jen pro osobní účely je možné.



Menu

­­­­
Hodnocení práce slohovky

Aktuální známka: 3.33
Hodnoceno: 3x Prosím, ohodnoť práci

Sportovní marketing

Sport pro většinu obyvatelstva naší planety představuje odreagování, zábavu nebo způsob, jak trávit volný čas. Probouzí v nás emoce, ať už zklamání z prohry, nebo vzrušení z výhry našeho favorita, sbližuje nás, prospívá zdraví a pomáhá nám změnit náš životní styl. Zkrátka - je pro náš život velice důležitý. Už od dávných dob lidé vědí, že nejvíce peněz se těží z věcí, které jsou potřeba k životu - jídlo, zábava a sport. Tomuto typu byznysu, o kterém budu psát, se říká sportovní marketing.

Sportovní marketing je, prostě řečeno, reklama, využívající známých tváří sportovců k propagaci značky, produktu nebo k nalákání na účast nějakého sportovního klání. Všichni jsme se na to mnohokrát nachytali. Usměvavá tvář známé a úspěšné sportovkyně s krásnou postavou nám z televize promlouvá do duše, doporučuje nám boty, které má právě na sobě s příslibem dokonalého těla, jehož docílíme pouze chůzí v těchto úžasných keckách. Nebo když vám dvoumetrový muž černé pleti garantuje, že když se budete vonět stejným deodorantem jako on, zvládnete se také pověsit na basketbalový koš. Super.

Snad každý, jemuž nebyla odepřena možnost pohybu, alespoň jednou v životě chodil do nějakého sportovního kroužku, na gymnastiku, na hodiny tance, jezdit na koni, hrát fotbal nebo do posilovny. Všechny tyto aktivity jsou náročné na fyzičku, ale taky na peněženku, ať už je děláte vy, nebo vaše děti. Když jste pečliví a dříči, víte, že to něco stojí. Na všechno je potřeba speciální oblečení, jezdí se na soustředění nebo se platí permanentka. Pořád je to ale levnější a zdravější než každodenní vysedávání v hospodě nebo chození po diskotékách. Investujete peníze sami do sebe.

A teď to nejhorší, co všichni víme. Na světě je spousta lidí, kteří tvrdě dřou, chodí na tréninky, obírají se o čas i o různé dobroty, počítají kalorie a jdou si za svým snem. A pak je tu ta druhá skupina, která zobe steroidy, dopuje a dostane se mnohem dál než ta první skupina, i když je to nestálo ani polovinu jejich námahy. Svět je nespravedlivý ve všech směrech, ale vždy je lepší držet se hesel sportem ku zdraví (kterému steroidy a jiné umělé látky moc neprospívají) a s poctivostí nejdál dojdeš.

Vytisknout (Ctrl+P) Stáhnout v PDF

Zdroj: ,

   
­­­­

Diskuse ke slohové práci
Sportovní marketing







Mapy webu Čtenářský deník - Životopisy - Čítanka - Spisovatelé Důležité informace Podmínky používání - Vyloučení odpovědnosti - Nastavení soukromí


Ověřovací kód Opište kód z obrázku (jiný kód ↑)